4; Gilmore Girls



Het maakt niet uit wat je nu aan het doen bent, maar ga Girlmore Girls kijken. Sinds ik meer dan een jaar geleden Reign heb afgekeken, is dit de eerste serie waarvoor ik weer serieus aan het fangirlen ben, want boy, deze serie is echt leuk!

De eerste paar afleveringen heb ik zo half gekeken, wat inhoud dat ik de serie aan had staan, maar te druk was met allemaal andere dingen om ook daadwerkelijk te kijken, maar sinds ik opnieuw ben begonnen en echt ben gaan kijken, besef ik pas hoe leuk deze serie eigenlijk echt is!

Ten eerste is het grappig, op z'n subtiele manier waardoor je echt bevriend wilt raken met elk karakter. Daarbij is Rory, het hoofdpersonages, gewoon echt cool op een niet-coole manier (of andersom?) en ze is echt geweldig. De gebeurtenissen zijn gewoon normaal, maar omdat alle karakters gewoon zo geweldig zijn wil je maar door blijven kijken. Want ze zijn gewoon cool en ondanks dat niemand dat woord meer ooit gebruikt, gebruik ik het toch want ik weet niet hoe ik ze anders moet omschrijven. Daarbij, ook een groot pluspunt, is dat er ook echt een verhaallijn is en niet dat het z'n uitgemolken serie is, waar een hoop ongeloofwaardige gebeurtenissen gebeuren en niemand het op lijkt te merken. Het is dus niet zo dat iemand een relatie met iemand heeft, het uit gaat, ze een halve dag treurt, en weer een relatie met iemand anders neemt zonder dat iemand het raar vindt. 

Volgens Wikipedia gaat de serie hier over: In het fictieve Stars Hollow in Connecticut woont Lorelai Victoria Gilmore (Lauren Graham), de opstandige en eigenwijze dochter van twee rijke republikeinen. Op haar zestiende kreeg ze dochter Rory (officiële naam Lorelai Leigh, gespeeld door Alexis Bledel). De serie draait om de hechte en moderne relatie die de twee met elkaar hebben.

Maar dat klinkt niet heel interessant, dus hier nog een trailer:
https://youtu.be/jqSuEy7jkr8


Ik ben echt een ramp in aanbevelingen schrijven, want ik vind alles zo goed dat ik niet weet waar ik moet beginnen, en eigenlijk ga ik nu weer liever verder kijken dan een heel bericht schrijven. 

Dus, ga kijken en begrijp waar ik het over heb. Deze serie is echt goed goed. Ga kijken. Dat is het enige wat ik er over kan zeggen. Kijk. 

Reacties

  1. Helemaal mee eens! Ik vind het een van de beste series ooit, wat best vreemd is als je bedenkt dat er zo weinig gebeurt. De personages maken het helemaal en het blijft leuk zijn! Heb je de revival Gilmore Girls: A Year in the Life ook gezien?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten